FHM Pakistan
Uncategorized

Be positive!!! Mushkil hai, naa mumkin nahi…

Life me kabhi kabhi aesi situations ajati hain jahan positive rehna to door ki baat hai, hum apna gussa bhi nahi sambhal paate aur dil karta hai ke samne wale ka… khair chorain, us situation me bhi me kahoonga “be positive”. I know bhot mushkil hai, magar naa mumkin kuch bhi nahi hai.

Have a look on few points ke positive kese rehna hai


1.koi achi baat yaad karne ki koshish karen kisi bhi negative situation me. 

 


2.hamesha aese logon ko dost banay jo hans mukh (smiley) hon, kiun ke ek choti si smile bare se bara gussa khatam karne ki taqat rakhti hai.


3.Go slowly, aur sabr o tahammul ka muzahira karne ki koshish karen …


4.Choti moti batain ignore karne se apka koi zada faida toh nahi hoga han magar dimaghi skoon mil jayga.

 

5.Doosron ke liye kuch acha karne ki koshish karain, agar yeh bhi nahi kar sakte to at least achi soch rakhen.


6.daily exercise bhot bara role play karti hai personality me aur sath sath healthy khana aur wakt me sona.

Related posts

Aymen Saleem reveals the reason behind long break

FHM Pakistan

Veena Malik’s debut in music is definitely the last time you’ll want to see her!

FHM Pakistan

Momina Mustehsan wants Ali Zafar to apologize to Meesha Shafi

FHM Pakistan