FHM Pakistan
Uncategorized

Kuch log apki life main EXIST nahi BLOCK hona deserve karte hain

Phupo toh bechari fazool main badnaam hain, kuch log itne annoying hote hain ke Facebook se toh kya inko life se BLOCK karne ka dil chahta hai. They are pure poison for you.

Kuch log kabhi bhe apse satisfy nahi hote. No matter what you do. “Arey yeh dress toh in heels k saath nahi jaraha.” “Job mil gayi? A big no!” BLAH BLAH

Woh dost jis ko har wakt apni life se masle hi rehte hain. Always complaining

Pados wali aunty jo khud toh har wakt aaloo or namak angnay ajati hain lekin apka wakt parne per pechaane se inkaar

Woh auntiyan jinka zindagi maqsad hi aas pass k logon ko criticize karna hota hai

Woh dost jo plan toh bohat josh main banate hain lekin end time per ghayab

That liar jisko har baat main jhoot or kahaniyan banane ki adat hoti hai per manta kabhi nahi

That “BFF” jo har apko dosron k baray main aag lagata rehta hai. Trying to be best friend huh??

Woh log jo sirf or sirf yehi show karwate hain k woh apko bilkul bhe pasadn nahi karte

That friend jo har baat ka blame apko karta hai

If you have any of these people in your life, it is time to BLOCK them!

Related posts

“HAD HO GAYI YARR” moments jo har Pakistani relate kar sakta hai

FHM Pakistan

6 tips for better sleep

FHM Pakistan

After suggesting to remove Rahat Fateh Ali Khan and Atif Aslam from Bollywood, Union Minster has called for a temporary ban on Pakistani artists

FHM Pakistan